Schowek - Wyszukiwarka ofert
Paradise Cove Boutique Hotel

Paradise Cove Boutique Hotel

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Żeglarstwo, Windsurfing, Sporty wodne, Sport, Przedszkole, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Wellness

8 101 zł / os. -13%  9 261 zł 
termin12.07 - 19.07.2024, 8 dni
transport Warszawa / godz. 07:20, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieśniadanie i obiadokolacje
zakwaterowanie deluxe premium
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 32 240 16 23

Opis

Naszym zdaniem
Zjawiskowy hotel, cudownie usytuowany, przeznaczony tylko dla dorosłych gości. Piękne wnętrza, kojaca moc tropikalnej zieleni, wiele romantycznych zakątków, fenomenalna obsługa, nowa restauracja z pawilonami na wodzie. Hotel należy do prestiżowej grupy Small Luxury Hotels. Prawdziwy paradise!
Położenie
Przy plaży, na północy wyspy, ok. 5 km od Grand Bay, 20 km od stolicy w Port Louise, ok. 3 km od Cap Malheureux. 
Wyposażenie
Eleganckie lobby, recepcja 24 h, butik, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi, kantor wymiany walut, room-service, 4 restauracje (kuchnia regionalna, międzynarodowa, japońska, śródziemnomorska), rum bar w lobby, bar przy plaży, bar na tarasie nad oceanem, herbaciarnia, piwniczka wina. 
Pokoje
Deluxe Premium - elegancka sypialnia, łazienka z kabiną prysznicową, oddzielnie wc,  klimatyzacja, TV sat, sejf, minibar, zestaw do kawy/herbaty, łącza Wi-Fi, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 45 m kw.
Junior Suite - elegancka sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka z kabiną prysznicową, oddzielnie wc, klimatyzacja, TV sat, sejf, minibar, zestaw do kawy/herbaty, ekspres do kawy, łącza Wi-Fi, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 50 m kw
 
 
Wyżywienie
HB - śniadania i kolacje, napoje płatne
Premium All Inclusive - śniadania w formie bufetu (lub kontynentalne zamówione do pokoju), lunch w restauracji Peninsula, kolacje (3 restauracje), przekąski, popołudniowa herbata, wino do posiłków, napoje i alkohole  lokalne i niektóre międzynarodowe od 8.00 do 23.30, woda, napoje i lokalne piwo w minibarze (uzupełniane codziennie), 20-minutowy masaż. 
Sport i rozrywka
Basen główny, basen infinity z drewnianym tarasem, 2 małe baseny z wodą morską, siłownia, korty tenisowe, rower wodny, łódż ze szklanym dnem, windsurfing, kajaki, stand up paddle, snorkeling, rowery, joga,tai chi, pokazy segi, okazjonalnie rozrywka wieczorna (np. taniec sega, DJ, folklor). Odpłatnie: katamaran, rejsy, pawilon do masażu na świeżym powietrzu, zabiegi w spa, nurkowanie głębinowe, wyprawy wędkarskie, warsztaty, lekcje z instruktorem. 
Dla dzieci
Brak infrastruktury dla dzieci. Hotel tylko dla dorosłych gości.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Podróżni z innym paszportem jak polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki